szóval a pénteki nap,egy eléggé kellemetlen dolgot tudtam meg..azt hogy,mikor a Mammutban voltam,a legjobbbarátom,vagyis Kortez,olyat mondott,amit nem hittem volna,és nagyon fájt.Első percben,mikro megtudtam,nem tudtam,nyeljek-e vagy köpjek,annyira sokkolt ez az egész,és annyira rosszul esett,hogy az szinte kimondhatatlan..Reménykedtem benne,hogy nem! Ő nem mondhatta ezt,pont ő,nem!..hagytam ezt a dolgot magamban egy darabig..Aztán felvettem msnre Mimi Psyhot,aki mára már,egy nagyon fontos személy számomra,egy olyan lelkitárs,akit már régen kerestem,de senkiben nem találtam meg.Hátigen,a véletlen találkozás..a Mammutban,csak néztém és néztem,mien gyönyörüséges lány,de hozzá menni nem mertem,hogy ne  sírjon.Amúgy,már régebben is felakartam venni msnre,csak féltem..nemis tudom,hogy kicsufol.De aztán kiderült hogy ő nem ilyen.Nem!Tényleg nem.=) Anynira hálás vagyok,hogy imerhetem,mert iagzán értékes ember lett számomra.Azt hiszem,igazi lelkitársammá vált.De tényleg.Aztán Miminek elmondtam a Kortezzel kapcsolatos dolgot..Nem tárom ki a világ elé a véleményét,mert nem akarom,és amúgyis megigértem neki.annyi a lényeg:hogy köszönöm Mimi (L)

Ime egy kép róla (gyönyörű^^):

A bejegyzés trackback címe:

https://kikycatastrophe.blog.hu/api/trackback/id/tr731472818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása