Waníh..érted?

2009.10.24. 23:34

 Szombat - ez a nap elég rosszul kezdödött de még mindig nincs vége..Szóval kezdjük ott,hogy Miminek elmondtam mindent,ami fáj,és olyanokat mondott,amik jól estek de mégsem vidultam fel igazán..Azt mondta, értékes vagyok,és a senki az az aki ezt nem veszi észre.Nemtudom,mikor ezt mondta,valahogy ugy ézertem nincsenek barátaim,mert senki nem mondta még ezt nekem soha,senki nem mondott olyanokat nekem,hogy én különleges lennék..De igazából meg láttam azt amikor ezeket irta,meg láttam azt,hogy igazán 4 ember értékes számomra leginkább: Waní,Kortez,Nápolyi,Mimi.Waní azt hiszi,leszarom,de nem.Pont,hogy érdekel mivan vele,nagyonis,mindig megkérdezem mibaja,de ugylátszik nem érzi,..pedig igy van.Mindegy szóval,Waní tudod,hogy fontos vagy nekem,és msot csak hozzád szolok,hidd el,vagy anynira fontos nekem mint Kortez.csak te még nem érzed.szeretlek Waní(LLLLL)2.legjobbbarátom.Több nincs^^. FONTOS VAGY NEKEM SZERETLEK!!

Egy kép Waníról (L)Akit nagyonszeretek:

by.kixy..

A bejegyzés trackback címe:

https://kikycatastrophe.blog.hu/api/trackback/id/tr171472924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása