szerda - kortez. :]

2009.11.06. 20:36

hát,úgy volt,hogy osztálytársam,aki Dunaharasztiról jár be,eljön velem mammutba.Korti miatt.mert kb két hete nem találkoztunk és mindig ottvan. hopp korti most elárultam a rejtekhelyed : Oxd.felhívtuk h előre tudjuk,hogy ott van-e,de nem mert lennt volt a metronál,mondtam hogy várjon meg.megis várt de két percenként kérdezte h hol járunk már.aztán találkoztunk.*-*. Elkisértem Örsre.osztálytársammal szemben álltam,Korti meg mögöttem ült.és állandóan csesztetett XD.aztán leszállt o.társam.én még midnig álltam,de ideges lettem,mert a csávó,aki Korti melett ült elég csúnyán nézett rá.Korti látta h ideegs vagyok,és megkérdezte mibajom,azt mondtam neki majd elmondom.aztán meghuztam a haját ő meg hirtelen reagált.xd és besértödött rám mert megfogtam a haját. : (. aztán kiszálltunk a metroból.elmondtam neki,hogy a zöld kabátos köcsög seggfejnek nézte.mire ő mondta h az ilyeneket le kell szarni.de ésszerű,hogy én nem szarom le mert a legjobbbarátom :S. aztán elköszöntünk mert én mentem haza ő meg wancsíhoz ^^.azt mondta kedden,átjön. de hát nemtudom..:S szerda után kicsit kételkedek benne XD. tök ugy jött le mintha szarna rám :S és ezt mondtam is neki de azt mondta h nem szar le,csak elfelejtette... jóvolt újra látni :) azap este még telefonáltunk is két percet.hiányzik a waní meg ő is.:S ők a legjobbbarátaim. :/

A bejegyzés trackback címe:

https://kikycatastrophe.blog.hu/api/trackback/id/tr661505597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása