szünet..mimipsyhoval.

2009.11.06. 20:25

huuu már napok óta nem írtam. azóta sok minden történt velem.pld a szünet..hát ugy volt h kedden átjön hozzánk mimi psyho és itt alszik,de nem jött össze a tali. :S mert lekéste a vonatot.aztán,találkoztunk szerdán,még akkoris hogyha nincs az a pár perc amig én fogom magam és felsétálok a metrohoz hazamegy.xd.namindegy elmentnünk Árkádba,vettünk póthajat,majd haza igyekeztünk.azon a szerdai napon nagyon szomorkodtunk..sajnos,mert ő találkozott volna vkivel aki fontos neki,nevet nem mondok..én meg kortivla mert ugy volt,hogy átjön.:S de kivotl kapcsolva és nemjött..:S.rosszul esett nekünk eléggé.aztán éjfélig fennt voltunk msnen sőt hajnalig,fennt volt kortez ráirtam és nem írt vissza,olyna szarul eset..:S mondjuk az nap este elis sírtam magam,de nem azért mert nem jött,mert tudtam hogy máskor ugyis találkozni fogunk,de nem,nekem az esett szarul h véleményeket mondtak róla...:S. és elsírtam maga,nos mindegy.aztán másnap,miminek összejött a tali azzal akilve akart,ugy volt h nálluk alszom d eféluton vissza kelett fordulnom.xd meert mégsem mentem.de aznap összekaptunk :S mert ő azért volt ideges mert nem jött össze a szswerda azzal akivle akarta,én meg Korti miatt..:S és már akkoris sírtam :').namindegy lényegtelen.a lényeg,hogy mimi találkozott aztén az illetövel. :). 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kikycatastrophe.blog.hu/api/trackback/id/tr431505572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása